?

Log in

I may not be perfect, but parts of me are pretty awesome [entries|archive|friends|userinfo]
♥ Andraya ♥

[ website | MySpace! ]
[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

ahhh [Apr. 15th, 2008|11:10 pm]
♥ Andraya ♥
[mood |frustratedfrustrated]
[music |"Damaged"- Danity Kane]

I give so much
and get nothing in return...
when are people going to appreciate me for me and
not use me for my friends or abilities?
when is someone going to be there for me 
when I need them?
I just wish I could get some kind of respect 
for once in my life


...i needed to vent...


FaithU

link1 comment|post comment

dumb [Mar. 25th, 2008|09:45 am]
♥ Andraya ♥
[mood |crushedcrushed]

 wow....you really know how to stab someone right in the heart

obviously,  I'm nothing to you




cool.
linkpost comment

Wow [Jan. 29th, 2008|10:32 pm]
♥ Andraya ♥
[mood |goodgood]
[music |"This Girl" Nikki Flores]

So for some reason today I had an epiphany
I want to do more with my life
since partying will never be the same and i really dont need to
i want to do something for others instead
in my class of 60 hours of community service they talked about being a big brother and big sister
and for some reason that just sounded so good and like i need to do it or at least something like i
I want to be an important part of someones life and have them look up to me as a role model
this stuff is awesome for my field and it just seems so rewarding
i've done community service all my life in church and whatnot but never really cared
and today i cared and it felt good.

Also, I decided i need to start going to my major club more. I went to a meeting last night and the girls
are just so nice and helpful and it was fun to hang around different people for a change. 
as much as i like my friends here, i need a break.

This may sound weird, but i've been walking around campus alot lately by myslef
i've been just people watching and thinking and i feel like a different person (seeing my dream crush also helped but still)
idk why i feel this way but i do
It makes me feel so good that i plan on doing it alot more often
like today i sat in java city drinking my coffee and reading one of books and it was the most relaxing thing
i might even start to use the library, imagine that, and do studying there lol 

This is probably the most random entry but owell, you like it. 








And this girl has seen a lot of pain
But this girls gunna smile again
But she knows a flower grows everytime
It rains
And this girls got a lot of dreams
She knows that tommorrow isn't what it seems
She might not slove a mystery tonight
But this girls gunna be alright
linkpost comment

2007 In Review [Jan. 1st, 2008|11:01 pm]
♥ Andraya ♥
[mood |coldcold]
[music |"Can I have a Kiss" Kelly Clarkston]

 1.Did you kiss anyone?
yes

2.Did you smoke?
unfortunatley yes this summer

3.Did you have someone to kiss when the clock strikes?
nope, but owell

4.Did you lose any friends?
yeah i guess you could say that

5.Did you gain any friends?
yes i did

6.Did you do something new?
tonz of different things....some good and some bad

7.Did anyone important to you die?
no which im greatful for

8.Did you change?
I'm sure

9.Are you happy with the year over all?
Yes and no....There are some things i wish i could redo

10.Whats the best thing that happened to you ?
Not to sure if there was anything that good

11.Did you fall in or out of love?
none

12.Are you happy the years almost over?
Yes because Im ready for a fresh start

13.Are you going to change something about yourself next year?
lose some weight and try to be a better person

14.Do you think 2008 will be a better year then 2007?
I sure hope so!

16.How many things did you screw up in 2007?
Just one major thing.....opps.....but i learned from it at least

17.Did you go to an amusement park?
no, not a big fan

18.Did you go to a concert?
yes, the Beach Boys haha

19.Did you go to any parties?
way to many :-/ 

20.Did you go on a summer vacation?
Florida and up north twice 

21.Did you get into a fight?
Nothing major but of course

22.Did you leave the country?
nope

23.Did you have a good birthday?
It wasn't the best but it was fun

24.Did anyone in your family get married?
No...I wish though, I love weddings

25.Do you think you grew?
for sure

26.Did you dye your hair?
nope, never!

27.Who do you think you were on the phone with the most?
Laura of course lol

28.Did anyone sing to you?
Matt with his guitar and Jon of course lol

29.Did you sing to anyone?
In the car

30.Did anyone tell you they loved you?
yeah, my parents haha

31.Did you ever go to the hospital?
nope

32.What did you drink and eat the most?
for sure water like no other and eat probably taco bell lol

33.Did you change your top friends at least 8 times?
nope

34.Did you change your profile over 10 times?
of course

35.Did you change your default at least 20 times?
not 20 but definitely a good amount

36.Did you get a tattoo?
nope dont plan on it either

37.Did you vote?
no but this year for sure!

38.Are you going to make a new years resolution?
Go on a diet for spring break but im definitely sticking to it!




2007 In The Beginning
Where did you bring in the New Year?: My house like always
Who were you with?: my family
Did you kiss anyone at midnight?: nope
Did you make any resolutions?: im sure but i dont remember

2007 Your Love Life
Did you get anything for Valentine's day?: nope
Did you meet anyone?: yes
Did you fall in love?: no

2007 Friends and Enemies
Did you meet any new friends this year?: yep
Did any of your friendships end?: sort of
Did you dislike anyone?: people at times but nothing major
Did you make any new enemies?: not that i know of
Did you resolve any fights?: no
Who was your closest friend?: laura
Who did you grow apart from?: people
Do you have any regrets when it comes to your friendships?: kind of

2007 Your BIRTHDAY!!!
How old did you turn?: 20
Did you have a cake?: nope, pie count?
What did you do for your birthday?: had my fam over
Did you have a party?: no
Did you get any presents?: yes, lots
If so what was the best thing you got?: money and jewlery from my grandma

2007, All about YOU
Did you change at all this year?: for sure
Did you dye your hair?: nope
Did you change your style?: yeah but its always changing
Were you in school?: Central Michigan
Did you get good grades? Yeah not as good as i hoped but definitely decent
Did you have a job?: Pools and Spas a Go-Go bitches and bingo i guess
Did you drive?: for sure
Did you own a car? still my lady
Did anyone close to you give birth?: no
Did you move at all?: nope
Did you go on any vacations?: florida and up north
Did you leave the country at all?: no
Would you change anything about yourself now?: nothing major, i am who i am

2007, Wrap up
Was 2007 a good year?: yes but definitely a wild one
Did 2007 bring any new insights?: MANY
Do you think 2008 will top 2007?: I'm hoping
Do you have any goals for 2008?:  sure
if you could relive any moment which would you choose from 2007?: Up north with the girls....definitely a fun ass time

2008

1. Will you be looking for a new job? no just looking for another one so i can have two

2. Will you be looking for a new relationship?: yes, i need to experience something

3. New house?: no

4. Do you plan on having a child?: hell no

5. New Years Resolution? lose weight

6. What will you not be doing in '08?: not drinking as much and not getting....yeah

7. Any trips planned? Just florida right now but im thinking up north with the girls part 2

8. Wedding plans?: not so far but it would be fun

9. Major thing on your calendar?: nope

10. What can’t you wait for? janurary 21st and summer

11. What would you like to see happen different?: experiencing a relationship and my partying

12. What about yourself, will you be changing?: some stuff

13. What happened in ‘07 that you didn’t think would ever happen?: umm yeah not gonna go there

14. Will you be nicer to the people you care about?: yeah i need to do that more

15. Will you dress differently in '08 than you did in '07?: depends on the trends...but im sure it will be altured

16. Will you start or quit drinking?: quit drinking excessively

17. Will you better your relationship with your family?: yes

18. Will you do charity work?: seeing as i have a class with 40 hours of community service i think so

19. Will you be nice to people you don’t know?: yes unless their mean to me lol

20. Do you expect '08 to be a good year for you? yes.

21. How much did you change from this time last year till now?: some

22. What will you do different in '08?: many things.....wasnt this already asked

23. Will you still be friends with the same people you are friends with now?: I'm sure unless something happens but i hope not

24. Major lifestyle changes?: Not really

25. Will you be moving?: nope

26. What will you make sure doesn’t happen in '08 that happened in '07?: dont get out of hand and stupid ever again

27. What were your New Years Eve plans?: Birthday party at my house

28. Did you have someone to kiss at midnight?: nope as usual

linkpost comment

yaay for random thinking moods [Dec. 22nd, 2007|01:02 am]
♥ Andraya ♥
[mood |weirdweird]
[music |the sound of someone snoring lol]

 So I hope everyone has a very Merry Christmas in these next couple of days....family, friends, food, and good times...what more could one ask for?

on a random note.....for my birthday/new years this year...all i want is to have a new years kiss!

With who? I dont know but i think it would be soo cute and its been 20 years without one soI think its about time! I deserve something good in my life for a change lol








Joy to the world
linkpost comment

Ahhh Yep! [Nov. 22nd, 2007|01:10 pm]
♥ Andraya ♥
[mood |contentcontent]
[music |TV]

Happy Thanksgiving to everyone! 


I'm definitely thankful for the new direction my life is going, my family, and all the friends that have stuck by me. 

but all I have to say is.....

eat lots of Turkey

watch some football

and then pass the fuck out...and that my friend ...

is what we call livin the dream lol  
linkpost comment

Life Blows! [Nov. 11th, 2007|09:32 pm]
♥ Andraya ♥
[mood |depresseddepressed]
[music |Mix!]

:(


"The difficult years end up being the greatest years of your whole life"
...I just gotta keep telling myself that!
link4 comments|post comment

Random Thought [Oct. 22nd, 2007|12:10 pm]
♥ Andraya ♥
[mood |irritatedirritated]
[music |Across the Universe Soundtrack]

So I found this quote today:

"All a girl really wants is for a guy to prove to her that they're all not the same"

It pretty much sums up how I feel about guys right now

I thought I had some potential's, but it just turns out they're all looking for the opposite things I am.

I hate the fact that in this stage of life, boys just aren't looking to be committed

I just want a real relationship....is that so impossible to ask for?



Sry...just a thought i needed to write down
link1 comment|post comment

Bored...so I'm writing [Sep. 30th, 2007|08:10 pm]
♥ Andraya ♥
[mood |happyhappy]
[music |"Still feels good" Rascal Flatts]

This weekend was pretty fun but kinda confusing at the same time!

pulled an all nighter with a *boy*, we won our homecoming football game and my mommy and bro bro came to see me, hung out with sweet people, and had many great convos.

Downloaded the new rascal flatts cd and I love it! Definitely a good one!

Going home this weekend since i havent been home in like a month. Should be a good time. Just gotta get through this hell of a week!


















That old t-shirt you wear to bed
Hangin' off your shoulders by a thread
The one you ripped off me when
we first met
Still feels good

Your fingers hooked around my belt loops
Leanin' up against my ride
Remember the first time I touched you
It doesn't matter - I've held you a million times
linkpost comment

You plus me it equals better math [Sep. 24th, 2007|10:55 pm]
♥ Andraya ♥
[mood |optimisticoptimistic]
[music |Fabulous ft. Neyo "You Make me Better"]

So I felt the erge to write in here today even though I really dont have anything interesting to write about!

It seems like everyone's lives are just not working out lately and it makes me feel better that mine isnt at all where it needs to be either!

I need to break out of the normal Andraya life and experience something totally new. I need new people, new places, new hobbies or I need a really good blast from the past with a really old friend. I just need something exciting for a change!

Today, I applied for jobs. I need one really bad after my little fuck up. Lets just pray that I get one.

My mom and brother are coming up this weekend to visit me which puts a smile on my face. I feel like I haven't seen them in forever and I just need a really good hug from Kath.

I'm also coming home in two weeks which excites me also caz as much as I hate the CTP, you just have to love it. Also, I miss my little kitty, Cali. lol

Well I'm sry you had to read this, I'm out!















If you just realize what I just realized,
Then we'd be perfect for each other
And will never find another
Just realized what I just realized
We'd never have to wonder if
We missed out on each other now.
linkpost comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]